Opravy a šinomontáže - modrý žigul
1.
Rusko (někde ve vesnici před Irkutskem)
2.
Ulan-Ude (Rusko)
3.
Rubcovsk (Rusko)
4.
Oš (Kyrgyzstán)
5.
Dušanbe (Tádžikistán)
6.
Beyneu (Kazachstán)
7.
Tbilisi (Gruzie) – při první návštěvě nákup
šíny, při druhé výměna
8.
Kutaisi (Gruzie)
9.
Rijeka (Chorvatsko)
Opravy, údržba
–
Togliatti (Rusko): seřízení ventilů
–
Rusko a dále po celé cestě: zapalování,
dotahování ložisek, odkalování reduktoru, výměna pojistek
–
Ulan-Ude (Rusko): výměna poloosy (levá
strana)
–
Tsetserleg (Mogolsko): náhrada spínače
větráku kabelem (spínání ručně u řidiče)
–
Ongudaj (Altaj): výměna poloosy (levá
strana)
–
před Rubcovskem (Rusko): výměna oleje a
oleje v diferáku, výměna filtrů (vzduchový a olejový)
–
Semej (Kazachstán): výměna ložiska
rozdělovače
–
Samarkand (Uzbekistán): seřízení ventilů,
výměna O-kroužků v karburátoru, výměna vzduchového filtru
–
Atyrau (Kazachstán): výměna čidla spínače
větráku (konečně)
–
Astracháň (Rusko): výměna zadních tlumičů
–
Tbilisi (Gruzie): výměna výfukového
ventilu a seřízení
–
sedlo před Omalem (Gruzie): seřízení
ventilů, odpojení kohoutu topení (tekl spolujezdci na nohy a do mobilu), výměna
čidla spínače větráku (zase)
–
Istanbul (Turecko): podložení motoru
klíčem (opíral se o lyžiny)
–
někde před Tiranou (Albánie): výměna
vzduchového filtru
–
Thessaloniki (Řecko): výměna kulového
čepu řízení na levém předním kole (pravý chce taky)
